Monday 4 February 2013

Minggu y kecohh!!

Hari Sabtu..

Start 800am :
TBK - PKNS S.A renew passport - Wisma Anggerik S.A - SACC Mall carik barang mak - The Marathon Shop SS24 amik race kit - Fendi Ikan Bakar tapau for lunch - TBK - g umah Cik Erie - Petronas KFC Tmn Medan meet up cua n kawan dia Zulia - Evergreen Cheras - Ampang Kdai Uncle - Bangsar Village - TBK - PENGSAN !!
End 925pm...

Hari Ahad..

Start 800am :
TBK - amik Cik Erie - PKNS S.A amik passport da siap - Breakfst w Pelari Tegar @ Wangsa Maju - cont minum kt area mn ntah - minum lagik area ampang - Ampang Kdai Uncle - Guardian Permaisuri - AM Bank Permaisuri - anta cua blik - anta Cik erie balik umah - TBK
End 230pm

Start 530pm
TBK - Jog @ Tmn Bukit Jalil - minum @ Permaisuri - TBK
End 830pm

Yes, memang giler…
Since aku ngn cik erie tinggal satu taman, so kalu nk g memane memang senang la nk pikup tuan puteri aku tu…hihiiii ;))
Btw, cik erie demam ari sabtu tu, gara-gara balik dari Hot Spring Sg. Klah..
Aku pun gunakan hari tu untuk men-setel-kan benda yang pending2 tu..

Aku ni jenis xleh panas..hehee bukan puteri lilin, its just aku xleh tahan ngan cuace panas2 ni…

well, Malaysia is very hot u know….wink2!!

Mengikut Cua n kawan dia meng-hunting for outgoor gear ni memang giler laa…masuk kuar kedai, panas pastu sejuk air-con then panas balik…hurmmm tu pening sampai term**** bagai tu…endup smpi umah jek terus tido dengan tak salin baju pun..

Beriye ziarah BFF aku yang demam tu, siap bagi nasihat makan ubat bagai..last2 aku y pengsan...

Endup pagi ahad tu xpegi pun Melawati Run..
Cik Erie still demam, aku still kepala tingtong lagik..

Tapi, kitorg still kuar lagik kott...hahahaaa
Sempat lagik discuss event tuk Fraser nnti dengan Cua sementara tunggu kedai Uncle bukak..
and finally, outdoor gear aku almost nk ckup da ni..

#kasut hiking - done
#jacket - done
#glove - done
#hiking pants - done
#dry tube - done (sbb nafsu aku terbeli ni...hishhh...)
#bagpack - pending
#snow cap - pending


Btw, kitorg da tebus balik Melawati Run dengan berlari di Taman Bukit Jalil petang tuh...dapat la dlm 5.06km...tp xleh nk continue sebab hujan..balik umah terus mandi makan panadol..
yaaa, itu dia cik erie, fuzzy, cua & aku...hahahaaa

Maju la sukan utk Negara..

xoxo..
aisya

1 comment:

  1. Nampaknya 1 lagi blog bakal menyebut nyebut namaku.. keep it up. fun to read it after years...

    ReplyDelete