Friday 1 February 2013

FEB...ohhh FEB....xoxoo

Ellloooo darlinks...

Welcome FEB w love....


Arini kan 1st day of FEB yr 2013...

Finally....

Bln Feb ni aku koje 12 hari jek..*babe, ko pun kann....hihiii
Bln Feb ni bulan banyak cuti...wink2!!
Bln Feb ni cik Erie g mandi mande hot spring on PH Wilayah...aku y SEL ni harus la bkoje seperti biase..
Bln Feb ni our 1st Marathon event for yr 2013..yeahhh!!
Bln Feb ni CNY...
Bln Feb ni mak aku bakal mengerjakan umrah..*semoga mak selamat pegi & balik ;))
Bln Feb ni birthday mak aku & mak aku mase tu kt Mekah... *so xleh celebrate sesame...sob2..
Bln Feb ni kitorg g BDO..*its shopping time!!
Bln Feb ni afta blik dr BDO terus neik Fraser..neik Pine Tree Hill..*nk test kudrat neik bukit ni plak...
Bln Feb ni bulan berkasih sayang...

Actually bukan bulan ni jek kite nak berkasih sayang..
Hari2 pun kite berkasih sayang...
Sayang ngn famili kite..
Sayang ngn kawan2 baik kite..
Sayang ngn kawan2 jaat kite...erkkk kne ehh...hahaaaa
Sayang ngn sume2..

n yang paling penting

Sayang pada - NYA...

Semoga bulan ni akan memberikan kesenangan, kesabaran, keupayaan, kesihatan y mantap kepada semua...dan harus la pada bulan-bulan y seterusnya juge...

aminn... ;))

xoxo...
aisya






No comments:

Post a Comment